nabbsjuan

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Flanören utmed Tolken - 12 oktober 2015 12:32

 

Illanas Dream

.

Det var ett tag sedan jag hade en Dahliabild, men den här Dahlian har jag nog inte presenterat tidigare.

Köpte fem rotklumpar, för ett par år sedan. En tog sig inte, två visade sig vara andra Dahlior, så kvar är bara två som liknar det jag köpte. En del har en mera uttalad vit mitt.

De är väldigt bra som snittblommor, står sig länge.


Annars kan man ju tycka att tiden är ur led. I alla fall tiden för utläggningen av dagens bild.

Glömska! men jag kom på det i alla fall.


Om en stund ska jag in på styrelsemöte i PRO. P.g.a trängsel på Simonsland, fick vi byta dag till måndag och ändra tid.

Nästa månad går klockan rätt igen.

Hustrun som förtjänstfullt ställer upp och kör, nu när jag är handikappad, har fått ett uppdrag, medan jag är på möte.

Hon ska köpa en födelsedagspresent till sig själv, inför födelsedagen i morgon.

Riktigt firande blir det inte förrän på lördag, med lite fler folk på middag.  Som det ser ut, så kommer bl.a alla barnbarnen. Från Max(22) till Eric(7).

Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Skapa flashcards