nabbsjuan

Alla inlägg den 25 december 2015

Av Flanören utmed Tolken - 25 december 2015 10:06

Med en förnyad prenumeration på Mcafee lyckades jag gå runt masken och genomsökningen i realtid är på igen. En stor banner med "Din dator är säker" gör mig glad, nästan som ett barn på julafton.

Ögonen tindrar nästan också.

Nu har jag fått lite rådrum, så kanske någon förståsigpåare kan radera maskens inverkan även.

Så jag kan med gott önska alla besökare på bloggen


En riktigt god fortsättning.


Men, för att få veta att man lever, så hade jag köpt fel, välrimmade revbensspjäll.

De blir ju lite annorlunda och framför allt så skär sig glaceringen, så det får bli naturella.

Men här finns ju en del annat att äta, så sonen och hans tre ättelägg, ska nog inte lämna oss hungriga frami kväll, även om inte revbensspjällen smakar som de brukar.

Hemmagjorda köttbullar och Bruna bönor är jag riktigt stolt över, liksom saftsåsen till Ris a la Maltan.

Det är inte helt lätt att få tag på något med riktig körsbärssmak, men det lyckades och 50/50 med Svartvinbärssaft, så sitter det som en smäck.


Nu ska jag göra mig rener, så jag är presentabel om nån halvtimme, när de kommer.


Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards