nabbsjuan

Alla inlägg den 12 december 2015

Av Flanören utmed Tolken - 12 december 2015 08:00

 

Inte mycket för en som vill bli stor och stark. Dunen är dock viktiga för tarmfunktionerna. Innan de får fisk, ska kanalerna rensas.


Igår blev det mycket beröm hos teraputen. Handen har bra funktion och operationsärren syns knappt.

Nu behöver jag inte köra övningarna med många repititioner längre. Nattskena och fingerkorrigerare kan läggas åt sidan.

Men en viss försiktighet är ändå påbjuden.

Jag blev så glad innan vi åkte till Göteborg i går.

För första gången klarade pekfingern knapparna i midjan på byxorna.

Det är 16 månader sedan sist!

Jag kan inte för egen maskin knyta ihop pekfingern ännu, men vid grepp funkar det. Men det kommer mer och mer.


I rena glädjeyran blir det en del trädgårdsarbete idag.

Först rätta till efter stormen, inga stora skador, men grejer har flyttat sig lite.

Plastkivan i växthusdörren blåste sönder, men jag har reservskivor. Har fått byta någon i taket tidigare.


Inne får Crock potten stå på med julens bruna bönor.

Tror att bönorna behåller sin struktur bättre i Crock potten.

Framåt tvåtiden kan vi äta dem med stekt fläsk.

Spännande!

Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Skapa flashcards