nabbsjuan

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Flanören utmed Tolken - 6 december 2009 17:03

I morgon ska jag återvända till brottsplatsen.

Det är årsmöte i konstklubben och dragning i konstlotteriet på min gamla arbetsplats, Parker Hannifin.


Lite ovanligt på det viset, att tidigare år har man levt med konstverken sista månaden före utlottning.

Jämfört och gjort upp önskelistor.

I år går jag väl dit någon halvtimme i förväg och begrundar.

Kanske blir ett helt annat sätt att se på konsten.

Inte så mycket färgat av vad lunchkompisar tycker m.m


Vi har vunnit förhållandevis mycket i konstlotterier genom åren, både hustrun och jag.

På jobb, i föreningar och annorstädes.

Vi ligger nog på plus.


  

Här är ett hörne med enbart vunna konstverk.

Bara en del av det vi vunnit på oss genom åren.


Ska bli spännande att träffa en del folk, jag har faktiskt inte varit nere sedan jag pensionerades i slutet av mars.

Brukar ibland sitta ordförande på årsmötet, vi får se hur det blir med det i år.




Av Flanören utmed Tolken - 6 december 2009 07:00


 Veckans tema, Gamla brottarbilder Borås BK.

 

Ungdomsträning på 30-talet.

Trångt om saligheten.

Av Flanören utmed Tolken - 6 december 2009 00:00

Trippeltriss.

Den här veckan är det tävling och vi tävlar med trissar.

Mina tre trissar är dokumentära, men inte dagsfärska.

Andra trissar kan man hitta här.


  


   


    

Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Skapa flashcards