nabbsjuan

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Flanören utmed Tolken - 3 december 2014 08:54

 

Nu har de fallit, men fram tills för några dagar sedan, fanns det gröna löv på en av Rosenbuskarna. Här dekorerade med rimfrost.


Jag är utesluten ur församlinga, för att travestera en komiker.

Har haft mitt telia Webmail registrerat på den gamla telefonledningen. Det har tydligen kommit två brev om det, att de stänger det gamla och att jag får registrera på bredbandet i stället. Detta har varit i början av min skadeperiod, så de har inte uppmärksammats. Är där inget inbetalningskort, så åker de i makulaturen ganska omgående.

Det var ju ett misstag, som ger en del pill. Lösenord och användarnamn till Telias "Mina sidor" kommer inte överens, så efter tre försök, så åkte jag ut där också. Bara för två timmar, men ändå.

Saker och ting blir ju inte bättre av, att jag inte riktigt orkat bry mig om installationer och ändringar på datorn.

I värsta fall får jag väl göra som jag brukar, ringa upp supporten.


Lite spännnade. I eftermiddag ska jag till Hörcentralen för att prova ut hörapparat. De är små nu för tiden, så det gäller att se upp när man dammsuger.

Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Skapa flashcards