nabbsjuan

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Flanören utmed Tolken - 23 oktober 2014 10:08

 

Lite manfall bland Catwalkarna på modevisningen i tisdags.

Flanören hade problem med finmotoriken och studieorganisatören hade blivit kallad till sjukvården.

Det som blev, blev väldigt uppskattat, som vanligt.

På bilden får man efter väl förrättat värv rosor, som ett litet tack.


För att bättra på finmotoriken har jag underkastats en antiinflammatorisk behandling. Tyvärr kunde jag inte få något invärtes, p.g.a kollisionen med blodtrycksmedicinerna. Så det blir bestrykning med en salva två gånger om dygnet.

I övrigt var de inblandade, Läkare(2 st) sköterska och teraput, nöjda med vad de såg och opererande läkare stoltserade med att jag redan hade full rörlighet i yttersta leden npå skadade fingern.

De var många, men det hade jag bealt för, 380:- mot normala 100:-, då ingen läkare är inblandad. Visade även min uppskattning över att jag ändå fick en viss valuta för pengarna. "Valuta för pengarna", tårta på tårta sa min far, de med lite högre utbildning kallar det nog taftologi, stavat av en med lägre utbildning!

Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards