nabbsjuan

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Flanören utmed Tolken - 19 december 2011 16:00

I morse låg stora delar av sjön, det mesta tillfälligt, men låg ändå.

Då kunde det sett ut som på dagens bild. Den är tagen kl. 12.40, på dagen för två år sedan.

Internet har inte nått ut till oss det senaste dygnet, så det blev ingen bild i morse, men jämväl nu.


Dagen i övrigt har ägnats åt att köra dottern till Smålandsstenar fram och tillbaka. En jobb intervju, på ett plastföretag modell större. Intervjun hade gått bra och hon ska tillbaka mellan helgerna för ytterligare en.

Hon var hoppfull, medveten om att hon har hyggliga referenser och belönade studieresultat.


Tillbaka i stan, så gav vi kafèpersonalen sina julklappar och lade sista handen vid ett medlemsutskick. När allt var klart kunde vi notera, att ingen tänkt på att önska God jul och Gott nytt år.

Får väl ta skadan igen på hemsidan i kväll.


En journalist på Borås Tidning ringde mig och frågade om jag visste nån som träffat den avlidne Kim Jong Il!!!

Nej, jag kände ingen, men sa till honom, att om nyhetstorkan blir för stor, så kan han göra en rubrik av, att jag inte träffat honom!!!


 

Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Skapa flashcards