nabbsjuan

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Flanören utmed Tolken - 22 juli 2013 14:20

Kanske verkade lite konstigt med mitt korta meddelande.

Det var inte bara musfunktionen som lagt av.

Vid en uppdatering från Microsoft, så åstadkoms någon sorts ofrivillig bugg i datorn.

Idag på förmiddagen har jag slussats mellan, Netonnet, Dell, Microsoft och ibland tillbaka till dem jag redan talat med.

Men så kom jag till en kille som satt på Call centret i Dals Ed och han hade fått in liknande problem se senaste dagarna, så vi ominstallerade, med konsekvensen att jag tappade en veckas bilder som jag inte säkerhetskopierat på den externa hårddisken. Inte hela världen, alla fyra Doppingungarna har överlevt, växer och frodas.

Mitt virusskydd på Lap-toparna, hade gått ut och jag hade inte anslutit dem till Macafees nya skydd.

Det ska jag göra nu. Så där satt jag och gick som hastigast in via det trådlösa för att meddela mig med yttervärlden.

Inte klokt vad handikappad men blir utan uppkoppling. Gång på gång kom vi på oss med, att det och det går ju inte, för datorn ligger nere.

Nu blir det gamla rutiner igen.

Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards